Thursday 19 January 2012

Tamat Sem 1, 2011/2012

ASSALAMUALAIKUM

yeaaaaayyyyyy!!! dah abeh exam..!! sangat gembira rasa hati tatkala paper last iaitu Plant systematic selamat di jawab dan dihantar.....ALHAMDULILLAH..... so dah stat cuti...besok bole bangun lambat-lambat...hahaha (ada hari bangun awal ka?) tak kisah...yang aku kisah sekarang aku nak wat apa cuti nie....apa rancangan aku yaaa....memandangkan anak Encik Razak nie bertekad untuk tidak pulang ke kampung halaman...atas alasan nak mengurangkan perbelanjaana bapak nya....tapi malangnya tempoh hari telefon bapa (opppps miscol jaa bapak yang col) terlanjur biacara meminta wang bagi membayar sewa rumah untuk bulan Februari...

"sesungguhnya kau Nadhirah adalah manusia yang sangat tidak berguna....kerana niat asal mu bekerja adalah bagi menampung perbelanjaan rumah sewa kamu itu....tapi apakah tujuan kau meminta lagi wang daripada ayah mu....?? "

adoyai aku buntu...!! aku buntu kerana semua tempat yang aku tanyakan untuk mencurah tenaga, tidak memberi kata putus yang muktamad...aku buntu! buntu sangat!! aku risau yaaa manusia sekalian. aku risau andai aku tidak mendapat sebarang perkerjaan aku tidak mampu untuk membayar duit sewa....jadi alang-alang bapa aku tepon tempoh hari jadi...lidah ini lancar berbicara meminta wang.....hurmmmm tidak berguna....!!

"wahai hamba ALLAH yang bernama Nadhirah, kau sangat terok! lebih baik sahaja kau pulang juga...kenapa bertekad kalau tak mampu nak teruskan....??"

InsyaALLAH...aku akan berusaha sampai ke titik yang terakhir...aku takkan putus asa....aku akan cuba juga walau bagaimanapun...aku akan buktikan aku disini bukan laaa satu perkara yang sia-sia....doakan aku wahai sahabat....aku nantikan kepulangan semua di sini...masih setia menunggu di sini....

No comments:

Post a Comment