Wednesday 20 April 2011

Ahli Baru di Rumah ku

Kalau dulu aku telefon bonda aku kat rumah...mesti cita sal adek2 aku...ayah aku...tapi skank tambah daaa ahli baru..tmbah lagi cita baru...hehehehe aku masih tak dpat terima hakikat...mungkin tak pernah rasa kot...

SIAPAKAH AHLI BARU ITU....??
memperkenalkan........
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Cik Kiah in the House....


ermmmm maaf korang aku tak da lagi gamba Cik Kiah nnti  bila aku balik umah aku tangkap gamba Cik Kiah kay...owwwwhhh nama kucing nie CikKiah...mak aku ckap masa makan Cik Kiah selalu bawa rombongan dia datang makan sekali...meriah laaa umah aku gamaknya.... sbb tuh nma dia Cik Kiah..

Asal usul Cik Kiah nie cek tak brapa nak tau laaa...tapi mak aku cita masa2 dia mula2 mai umah dulu kaki dia patah...adek aku yg sowang nie "animal lover" dia laaa tolong ubatkan si Cik Kiah nie...rawat punya rawat...sihat pun Cik Kiah...dah sihat tak mau balik lak...melekat laa kat rumah aku tuh....

Mak aku cita lagi....selepas 2 3 hari kat umah aku tuh...dia pun berkenalan ngan Pak Tam.....hikhikhik selalu "berdating" ngan Pak Tam kat luaq umah...ingat mak aku tak nampak...hahahaha
jengjengjeng...!!


Cik Kiah berdating ngan Pak Tam..ehemehem

dah beberapa lama kerap berdating..tuptuptup bunting..ehemehem...biasala kan nama pun kucing...

so tak beberapa lama selepas itu....



Cik Kiah dan babies.....

bertambah2 laaa ahli2 kat rumah aku....okeh napa yer aku tak bole nak terima hakikat..sebabnya adek aku yg lagi sorang bukan laaa se "animal lover" yg disangka...dia tak berapa suka ngan kucing nie..geli katanya...macam mana laaa dia ley hidup ngan kucing2 nie...hahahaha aku pun tak tau...sebab tuh aku sangat tak saba nak balik rumah....!!!!

ermmmm okeh pada tuan2 punya gamba yang aku cilok nie maaf sangat2 yer....saya tak da gamba kucing saya sendiri...nak tolong pembaca membayangkan jer...maaf sangat2.... ermmm saya sendiri pun tak tau rupa Cik Kiah cmna...mak kata dia belang2 putih coklat..lebey kurang laa kot..ye ker?? hehehe erm Pak Tam saya dah biasa nampak...memang otai kat perumahan saya tuh..hahahahah babies lak mak cakap ada 3 ekor... putih, hitam, belang2 putih hitam...MAAF YAAA TUAN PUNYA KUCING/GAMBA....tumpang gamba...


p/s: saya suka gak binatang...tapi banyak2 binatang saya paling tak suka ULAR...eeeeeeewwwwwwwwwwww memang tak laaa akhir kata Hidup Mau Cool...asalamualaikum...

No comments:

Post a Comment