Saturday 12 November 2011

11/11/2011


"wey hang tak mo update entry masa 11/11/2011 ka? tarikh tuh cantek kan?"

yaaa memang laaa cantek tarikh tuh....kalu ada budak lahir tarikh nie...tak ke cantek num IC dia... 111111-10-5221 (eh tibe-tibe nampak mcm pelik).... huhuhu bukan aku tak nak wat entry masa ari tuu aku ada beberapa sebab nape aku tak update....

1. report lab myco aku bapak banyak lagi nak kena siapkan.... dah aaar pikir macam siput....lembab tol..!

2. aku anggap tarikh tuh hanya semata-mata tarikh...sama jaaa ngan tarikh-tarikh yang lain 10/11, 12/10, 6/7 tak de yang special pung....sama jaa kan kalu aku wat entry tarikh lain.... kalu aku wat tarikh tuh pun ada hg nak baca? tak kan....!

3. tak terpikir pun nak wat entry time tuh.....

4. tak de pape yang menarik pun aku nak kaitkan life aku ngan tarikh 11/11/2011...what i mean is aku tak da benda pun nak tulis....

5. Jadi menyampah lak...start detik 12 am penuh FBook ngan status sal tarikh nie...mcam2 disebut2 kan....tak kurang gak yang nikah masa nie...(jelez gak aaar, tarikh cantek)

tu laaaa antara sebab-sebab nya....hahaha sebab merepek kan....tapi ada aku kisah....ikut laa pendirian dan pemikiran wahai manusia-manusia suma....ntah aar tibe-tibe aku asa manusia2 taksub ngan tarikh nie....aku lak asa cool jaa....chilll aaar!! tarikh nie ada 24 jam jaaa...tapi kalu korang ada fakta yang menarik mengenai tarikh nie share aaar....ley gak aku tau asal suma owg syok sangat....ada something pelik berlaku kaa kan...macam best!! hahahaha 

anyway last word from me Hidup Mau Cool...wasalam....

No comments:

Post a Comment