Thursday, 3 May 2012

asal usul NADROUL AFIDI

ASSALAMUALAIKUM

dalam ketika aku kebosanan di dalam lab computer di fakulti nie tetiba aku asa nak bercerita dan memberitahu asal usul nama aku....NADROUL AFIDI... sememangnya nie memang laaa bukan nama sebenar aku... dan bukan tercatat kat MyKad biru aku pun...nama sebenar aku.......urrmmmmm cari laa sendiri...hehehe

aku dah guna nama nie sejak aku di tingkatan 5 lagi

(flashback)

pada suatu hari ketika aku lepak bersama-sama rakan bilik aku dalam bilik (dekat Hostel)...sambil melayan radio kecil tajaan Ayuni... aku dan rakan-rakan berbicara mengenai gabungan nama... kan selalu nya orang nak letak nama anak ada yang main-main gabung nama ngan bakal suami masing-masing  kan...? hehehe disebabkan aku tak da sapa nak gabung ngan nama aku..(cewah) jadi aku cuba main-main gabung nama ngan adik-adik aku...

Yaaaa...!!! Nadroul Afidi adalah gabungan nama antara aku dan adik-adik aku.....

Bagaimana??

daripada NADROUL AFIDI

NAD: Nadhirah

ROUL : Amirrul

AFI : Afiq

DI : Adiib

jadi disebabkan aku asa macam cool jaa nama nie...last-last semua benda aku pakai nama nie...hahahaha mak aku pun aritu kek besday dia letak nama NadrouL Afidi sebab gabung semua besday dalam satu hari...hahahaha stylo siot..!

so that's all from me Hidup Mau CooL...

No comments:

Post a comment