Saturday 31 December 2011

End of 2011

ASSALAMUALAIKUM


Celik mata pagi nie, aku baru sedar yang hari nie dah 31/12/2011!! maknanya ada beberapa jam lagi untuk aku menikmati tahun 2011 nie….hahaha apa jaaa yang bole wat ari nie…study je laaa mingu depan dah stat exam….bila aku renung-renung balik….tahun nie apa dah aku wat yaaaa…..?? entah laaa aku ada satu rasa yang tiap-tiap tahun aku sama jaaa….haha


Awal tahun nie aku menghadapi beberapa situasi yang melibatkan perasaan dan persahabatan…..macam-macam konflik jadi nya….dah macam drama melayu…..tapi aku…..kan aku dapat gelaran CooL jadi segala drama tak memberi kesan sangat dalam kehidupan…..Cuma ada satu kisah yang sampai sekarang aku masih terasa kesan nya….apakah??? hahahaha biar aku saja yang merasai nya…..pihak sana pun bukan tau apa yang dah jadi…..mungkin juga dia tau tapi saja malas nak bangkitkan isu….its ok…. (^_^)v


Next is untuk pertama kali nya aku dapat cuti yang amat panjang…! 4 bulan wey….panjang kan?? So sepanjang cuti 4 bulan nie….yang mana makan banyak masa juga dalam tahun 2011 nie….ermmmm apa yaa yang aku wat…..seingat aku cuti aritu aku kije jaaaa…..dapat gaji abeh….tu laaaa yang aku ingat…!! Hahahaha kije pasaraya tapi pi kije ngan kereta macam aku kije ofis….kopak aku duit minyak kena isi sendiri…..menci…!!! hahahaha gedix!


Tahun nie juga antara tahun yang sangat mengembirakan saya……!!!!! Hehehe (^_^)…dah lama tak nampak…..dah lama tak jumpa…..aritu dah nampak….aritu dah jumpa…..walaupun sekejap…tak laaa sekejap mana kan….aku dah puas hati..! ley sembang-sembang…..walaaaaaaaaaaaaaaa I like3!! “Nad gedix….!!!” Aku peduli apa kalu aku gedix….!!! Hahaha last tahun nie nak gedix2 pun….hehehehe lagi pun bukan selalu ley jumpa…..nak kena tunggu event yang lain baru ley jumpa kot…tu pon kalu ada jodoh….kalu tak?? Haaaaa



Okeh next thing is…..for the first time aku kena menyewa….kena bedikari….tiap-tiap bulan bayar duit sewa…..kena urus duit lebih ketat….seronok rupanya duk umah sewa nie….aku suka…!! Ley wat apa saja….tapi aku tak de laaa owang cakap ley wat apa saja aku nak bawa balik jantan kan….gila ko…!! Maksud aku yang seronok nya…. Macam duk rumah laaa… masa tak da dapo leceh aar asyik nak kuar jaaa makan kat warong….sekarang ley masak-masak…tapi tu pon kadang-kadang gak….hahahaha apa laaa yang aku cakap nie…..tak kisah laaa…tapi sejak aku duk umah nie….aku dah belaja wat kuih-muih…..sebelom nie mana laaa pandai aku nak wat kuih-muih nie….masak pun kial-kial lagi….yeker?? hahahha betol laaa tuh….


Yang best tahun nie……aku asa tahun nie aku kerap benor dengaq isu kahwin awal….nikah gantung…..laki baik untuk perempuan yang baik….perempuan minang laki….bla…bla..bla… sume laaa…aku pun tak tau napa….sebelom nie tak laaa sangat…entah tahun nie beria-ia sangat….hahaha mungkin aku sendiri pon bergaul dengan insan-insan yang ke arah itu kot….islamic tol…. Dari bercinta lebih baik berkahwin…..hahaha the best topic I ever had in this year….!!!


So I think that’s all for today…or I can say for this year…..apa hal aku banyak sangat speaking nie….adoyai…!! hahaha abaikan…so jumpa lagi hari besok…atau aku patot cakap tahun baru…..hehehe kalu hampa pasang azam besok (tahun depan) berusaha laaa kearah menjayakan kejayaan azam anda….aku tiap-tiap tahun pasang azam….tapi semua jadi separuh jalan….hahaha so last word from me Hidup Mau Cool….


p/s: dah stat berdoa nak laki soleh?? Hehehe lelaki yang baik untuk perempuan yang baik…..yang soleh untuk yang solehah?? Nak yang soleh berusaha laaa jadi solehah….. peace from me v(^_^)

No comments:

Post a Comment