Saturday, 1 October 2011

Sem baru! Tahun baru!

ASSALAMUALAIKUM

Aku saja nak gitau yang aku dah masuk sem baru....sem ke 3...pada tahun aku yang ke 2....dah puas cuti 4 bulan, aku balik kampus ngan semangat baru.... nak naik pointer sem nie...(tiap-tiap sem aku azam gitu) well sem kali nie sway cket! sebab nya aku dah kena sewa luar...bapak belanja bnyak gilew...stress tol aku...umah sewa jaa dah makan RM 100...makan lagi....duit PTPTN bape jaa....banyak wey belanja....

Aku sewa umah flat kongsi 11 orang....hahaha 11 orang banyak tak?? okeh aku jujo aku rasa jumlah nie ramai....tapi aku tak kisah sebab harga sewa dapat kurang yer tak?? hehehehe ayah aku pon suka...!! sebab aku tak yah nak pau duit dia tiap-tiap bulan....

Tiap-tiap ari aku pi kelas ngan bas....wey...!!! satu fakta yang aku nak kongsi disini ialah....U aku ada banyak bas....tapi.......banyak bas gak yang x digunakan...atas alasan rosak....bangsal bas gilew punyew panjang....sume2 bas tuh rosak...*tooooot*toooooot! korang bayang kan je laaa student sewa luar punya laa ramai...(pakat-pakat kena tendang) pastuh budak-budak nie nak pi kelas pakai bas yang sama....pernah satu ketika aku rasa bas tuh macam lauk sardin yang kering kuah..padat gilew!! nasib baik ada abg-abg hensem dalam bas tuh sekali....tak asa nak ngamuk sangat....hehehehe (maintain gatai) 

Kelas aku lak macam biasa....kali nie aku ambik subjek teras jaaa..pastuh tambah ngan subjek ko-ko....subjek ko-ko aku?? Kesukarelawanan Selangkah ke Menara Gading.... masyuk tak?? bangga tak?? hehehe tolong laa ngaku yer...!! aku folow kawan aku jer nie...mcm best gak ko-ko nie...cuma aku asa agak tersisih sebab aku ada masalah nak komunikasi....aku sway cket aar bab-bab nak sembang ngan owang2 kat sini...tak pham....huhuhu

tu je laaa wey...aku pon tak tau nak taram apa lagi.....duk library pon macam sia-sia jaa...sampai malam aku lepak kat sini...apa pun tarak....cau wey...last word Hidup Mau Cool....salam...

No comments:

Post a comment