Friday 28 October 2011

Salah Aku Gak....!!

ASSALAMUALAIKUM

Hai......!! Mula-mula aku nak wish Hepi Deepavali pada yang meraikan perayaan ini.....!! yaaaaeeeeeyy!! tempat aku nie tak ramai yg Raya nie so tak da cuti untuk aritu....kelas seperti biasa.......................

Hari Deepavali jatoh pada ari Rabu.....dan pada ari Rabu aku ada kelas ko-kurikulum (Ko-Q)... jadi pada hari kejadian kami telah melakukan perjumpaan mengenai Projek besar yang akan kami lakukan.....Program Rakan Karib..... yang melibatkan antara sekolah Cemerlang dan Separa Cemerlang.... apa yang terjadi masa perjumpaan adalah.... attitude aku yang sangat layak disimbah air panas.....mula-mula aku asa.......

"Awat depa wat muka mcam tuh"

"Sesuka hati depa jaaa... ingat kami apa??"

"Gilaaa aaar dalam masa 2 hari kami boleh nak wat paaa...??!!"

"Salah kami ka kalau cos kami wat field work masa hampa nak wat program tuh??!"

Dan aku minta maaf sangat-sangat!!!!  aku asa bersalah pas aku luahkan pasaan aku ngan kata-kata....sebenarnya aku tak dapat nak join aktiviti program yang depa nak wat.....pada 2 Nov depa nak wat Servis Basuh Kereta untuk kutip dana bagi menampung perbelanjaan Projek Besar pada 19Nov.....ke dua2 program nie aku tak dapat nak join sebab Cos aku nak wat Field Work kat hutan....yang wat aku terasa adalah bila depa kata "TAK ADIL BAGI KAMI KERNA MEREKA TIDAK MELAKUKAN APA-APA TUGAS"  

okeh....!! Salah kami ka kalau masa hampa tentukan tarikh kebetulan kami ada field work yang melibatkan masa depan kami clash ngan hampa punya tarikh.....?! Salah kami ka kalau dah memang kami tak ley lari ngan field work tuh....?!  Itu bukan salah kami.....!!! tapi ada gak salah aku....aku ngaku aku salah.....aku tak take part masa kelas petang tuh....masa hampa duk discuss aku duk belakang wat tak tau......memang aku tak kan ada nnti.....dan still aku wat "bijak" jaaa kat atas dewan.....wat muka bloi mcm adek aku suka cakap.....okeh yang nie aku ngaku aku salah....AKU MINTA MAAAF SANGAT2..... dan aku bole agak sbb tuh hampa wat ayat mcam tuh....ayat tak puas hati tuh....Aku minta maaf sekali lagi.....

aku akan doakan yang terbaik masa program nanti.....moga hampa akan dapat capai objektif hampa....moga ari rabu nanti hampa akan dapat kumpol dana sebanyak mungkin.....

Wasalam....last word from me Hidup Mau CooL

No comments:

Post a Comment