Monday 29 August 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

ASSALAMUALAIKUM.... 

korang aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua sedara mara aku, kawan-kawan aku, semua-semua yang kenal insan bernama Nur Nadhirah Bt. Mohd Razak atau dikenali sebagai Nad atau juga dikenali sebagai Nad_CooL.. dan ada sesetengah rakan-rakan yang kenal aku sebagai Irah(tak ramai yang guna gelaran nie! Amaran: sesapa tak nah pakai jangan panggil aku gini) 

Yaaaa aku nak minta maaf...minta maaaf dari segi zahir dan batin.... aku tau mulot aku kadang-kadang tak ley nak tutup.... ayat sinis jaa.....aku nie gurau je lebey..... tak de pape pun... maaf kay...! wey aku minta maaf nie...! betol-betol minta maaf....! hampa maafkan tau....

Kepada yang berkenaan....ermmm aku nak minta maaf....aku banyak makan hati ngan hg.... tapi aku sedang cuba lupakan apa yang berlaku.... selagi tak da sapa yang bangkitkan isu aku ley wat senyap..cool jaaa... aku betol-betol minta maaf.... hg kawan yang baik aku tau... cuma aku jaaa yang rasa tak sedap, tak senang.... even aku asa hg tak sedar mungkin apa yang terjadi...aku maafkan hg....dan aku sebenarnya dah lama maafkan... luka kat badan pun kadang-kadang tinggal parut wey....taching jap bole?? huhuhuhu

okeh semua...!! selamat menyambut Hari Raya...!! last word from me..oppps aku lupa nak gitau,,,,kepada sapa-sapa penduduk PERLIS yang asa boleh kot nak mai raya umah aku tahun nie...minta maaf laa wey...aku balik kay el laaa....akhirnya...kan aku dah cakap mungkin berubah rancangan last-last minit...tapi raya ke-3 seterusnya aku ada jaaa....bole kalu nak jempot aku ke rumah korang....hehehe last word from me Hidup Mau Cool.....!!

No comments:

Post a Comment