Monday, 22 August 2011

Tamat Juga Kisah Ini

ASSALAMUALAIKUM

Bermula pada 10-June-2011 dan berakhir 20-Ogos-2011 akhirnya berakhir juga kisah ini.... macam-macam jadi..manis ka pahit ka masin ka masam ka semua dah aku harung dengan sabar dan tabah nya... mula-mula kerja aku memang bagus hahaha puji cket.... lama- lama kerja aku jadi malas kepala aku kira nak cari alasan jaaa nak ponteng... lagi-lagi lepas sorang-sorang membe aku benti.... alasan aku ada hal laaa,,, nak pi bank laaa... sakit laaaa macam-macam laaaa..... waaaaahh kantoi sudaaa... well buruk mana pun aku asa....pahit mana pun aku rasa....sebenarnya banyak benda aku belajar.... macam-macam sangat...lagi-lagi dengan ragam manusia.... cara susun barang pun....main kambing...susun sabun..sabun peket berkilo-kilo..... lorong panas tak da sumber kipas.... bedal saja laaa dah nama pun kerja....

Banyak benda aku nak cerita...sebenarnya untuk tulis entry nie internet aku memang menguji kesabaran aku...dah tulis lawa-lawa tetiba CRASH!!! benci tol aku bila crash-crash nie.... tau tak dah 3 kali aku wat... nie kali ke 4..... nasib baik tak crash daaaah...kalu crash lagi aku tak mau dah wat....dari berjela2 aku tulis makin pendek makin pendek last2 jadi macam nie.... hahahaha

Sebenarnya aku nak bagitau yang walaupun apa saja kerja yang kita buat walaupun pahit mana pun..... dah sememangnya kerja kan....harung je laaa... macam mana pun tiba masa nya.... kepahitan tuh akan berakhir juga.....ada manis nya juga..... untuk menempuh kepahitan nie kita kena ada sokongan aku sangat berterima kasih kepada kawan-kawan aku kat situ.... YANA, AYUNI, ANIS, CHE WAN, NURUL, CHE TON, KAK NADIA&ABG MAT, AM, FAIZ, KAK NOHA, AFIKAH, KAK HANAN dan ramai lagi................ LOVE YOU ALLL.....!!!

p/s: rasa pahit yang aku selalu cakap nie aku merujuk kepada perbelanjaan aku....sangat parah kay bila aku kena pi kerja ngan kereta dan sangat laaa mahal harganya minyak kerata yang aku kena buh...bila duit aku habis nak hadap bapak aku minta duit....ermmmmmmm itulaaa kepahitan aku rasa.... pa pe pun last word from me... Hidup Mau Cool....

No comments:

Post a comment