Wednesday 6 July 2011

Tersepit....???

ASSALAMMUALAIKUM
Tersepit??? bagi aku tersepit nie berlaku pada banyak rupa, cara dan ketika... tersepit akan berlaku jika kita berada di antara 2 benda...tak kisah laaa tersepit antara kereta kancil, ngan hilux ka... tersepit antara 2 dinding yg amat rapat kaa.. selagi berada di antara...itu makna nya tersepit laa juga...

Sekarang  aku bukan nak cerita sal tersepit antara benda...aku nak cakap sal tersepit antara membuat keputusan...yaaa bila kita ada dua perkara yg kita kena putuskan...dan kita kena pilih antara dua...mana satu yg kita nak pilih dan mengharap keputusan tuh adalah yang terbaik dan tidak akan mendatangkan kerugian pada kita... dan sama juga bila kita kena pilih antara dua dalam aspek mencari calon teman hidup...hahahaha bab2 teman hidup bukan dalam bidang aku...so aku tak nak sentuh...saja jaa nak sebot dah tibe-tibe aku teringat...

Hidup aku banyak benda yg membuat kan aku asa tersepit...dan selalu nya aku akan mula asa serabut yg dasyat... penat sangat berfikir macam mana aku nak puas kan ati ke dua-dua pihak... malangnya aku rasa kita tak dapat nak puaskan hati kedua-dia pihak serentak, walaupun kita sendiri merasakan pedih nya... aku suka lari...aku tak suka berdepan masalah2 tersepit2 nie..tapi walau jauh mana pun aku lari...masalh nie tetap nak kejar aku ....sampai ke dalam mimpi.....

hurmmmmm..tak de pape lagi benda nak dikatakan...antara teruskan menulis blog dan tidur..aku memilih TIDOOOOOOOOOOOO!!! hahahaha SELAMAT MALAM DUNIA..!! semoga semuanya akan bahagia...jika anda tersepit mahupun terkepit...RILEX,,,COOL,,, berfikir dan nyatakan baik dan buruk setiap keputusan insyaALLAH,,,anda ketemu jalan nya....yeaaaay...!!

akhir kata dari saya Hidup Mau Cool....cau world!! asalamualaikum...

















No comments:

Post a Comment