Friday 18 March 2011

Malam yg BAHAGIA..!!

Tajuk dah menarik..MALAM YG BAHAGIA..ermmm jgn double meaning..hehehe.. apa yg dpat membuat aku asa sngat hepi malam nie..?? yaaa aku sngat HAPPPYYYYYY!!
sbbnya......

selepas discussion hubungan etnik ngan group aku..
aku pun bukak laa facebook... waaah tinggal 2 jam ada 8 notification, 1 mesej, 1 friend request...
xper mcam biasa bukak satu2... friend request dulu..hurmmm spa laa nie bukak kat tab lain.. mesej blablablabla, notificaton mcm biasa...

dah selesai balas segala komen2 kawan2 aku kat kolej dulu...aku bukak laa tab tadi...
klik* ARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH mcm kenal ARGHHHHHHHHHHHH yer2 macam kenal...
ARGHHHHHHHHHHHHH konfom...!!!!

sapakah dia yg aku mcm nak menggila menjerit kat sini...dia ialah NABILA DYANA...kawan aku masa aku skola rndah dulu..seyes aku lost contact kot ngan dia...mmg memori aku hmpir nak del dia dari otak aku nie(kejam2) hehehehe pa pe pun aku sngat HAPPY malam nie,,,,

facebook nie memang mengubungkan pertalian antara kawan2 yg hampir putus dek arus zaman..huhuhu
credit for facebook...

sekian... hidup mau CooL...

No comments:

Post a Comment