Thursday 24 March 2011

Kejadian tengok wayang

bawu nak tengok...

Macam cita nie..bnyak dugaan dan cabaran...aku yg nak pi tengok citer nie pun diuji pelbagai dugaan....

APA YG TERJADI???
1. CUACA TIDAK MENENTU...
- berhari2 aku ngan kawan aku kaji cuaca nak tentu nak pi time bila..selalu nya sini petang2 hujan.. tp ALHAMDULILAH cuaca cerah sehingga malam....

2.Cayunk Elegance aku wat hal...   
-mula nak jalan tak mo hidup...penat aku stat...dah hidup smpai roundbout sempot2... SAKIT ATI aku asa....i tau laa dah seminggu i tak bawa u jlan2.. nak majok pun jngan laa wat macm nie... haishhhh... 

3.Traffic light TERPADAM
-haish beberapa saat jaa lagi aku nak benti memang betol2 chantek time dia nak terpadam..ngan simpang GEDABAK besa...Cayunk aku pun bagus laaa hai terpadam gak... aaaaaarghhhh MALU BAI!!! nasib baik kawan aku pndai jaga pasaan..trimas weey tak gelakkan aku kat situ...! hehehe

4.Cayunk aku DEGIL..
-jauh tau tak aku tuntun Cayunk aku nie...200 meter gak aaar...dah laa berat aku ingat dia tak mo hidup sbb mnyak tak da,, dah aku tngok jarum nya dah nak smpai E(empty)...dah isi FULL TANK ku stat tak nak juga hidup...DEGIL...!! haish dah laa MAJOK, DEGIL  lak tuh...saba je laaa...nasib baik ada bro kat situ tolong tengokkan... rupa2 nya....Cayunk aku nie tak mo hidup sbbb...............>>>>>> AKU TAK PANDAI NAK STAT MOTO PAKAI KAKI...!! pulas minyak sesuka ati aku..mna nak hidup hehehe
sori yer Cayunk...

5.Bertempur kat Roundbout
-gua tau laaa gua pakai moto jaa...lu olang pakai keta besa2 mau himpit2 gua...haish..aku nak masuk kiri..ada laaa keta kat sebelah kanan aku nie nak masuk kiri juga...MEWAH bai keta nya...yg sebelah kiri aku lak nak masuk kanan,, dah nmpak aku nak masuk kiri kasi ruang laa cket..nak juga beria2 ke blah kanan...mana tak terhimpit aku..kang aku kasi terseret kat keta korang aku balik yg MATI KEKERINGAN kat U nie..tak mmpu nak baya hilangkan calar tuh...huishhhhh pengguna yg tak concern..huhuhuh hasil cilok2 akhirnya berjaya....

6.Parking moto.
-disebbkan sebelum nie aku mai The Spring nie ngan keta jaa..tak nah datang ngan Cayunk aku lagi..aku tak tau nak park kat na...ada jlan nak masuk..tp kena blok ngan moto2 yg lain...asa macm nak naik border jaa tp ramai lak bro2 hensem kat situ..tak jadi aku, park jelaa join moto2 yg blok jlan tuh...hehehehe senang..!!

dah smpai...masuk ngan tenang...maintain kan keCOOLan aku nie..gi beli tiket jam 8pm...lepak minum2 sementara tunggu...dan akhirnya masa tiba untuk tengok citer yg ditunggu2 tuh...

BEST WEY......!!!!! dlam panggung tuh tak ramai owg..aku duk seat tengah2 spanjang seat kami tuh tak da owang...aku ngan membe memang feel abeh aaar....layan baik punya..!! GELAK sesuka ati,, NGOMEN sesuka ati, JERIT sesuka ati..hahahahaha

citer tuh sngat best..!! rugi sapa tak tengok..ada SWEET, LAWAK, MENAKUTKAN, gempak!! aku paling suka scene2 perang kuar darah memancut2..GEMPAK!! pa pe pun aku asa sangat berpuas ati setelah mcm2 terjadi...terus hilang asa MALU, HANGIN, PANAS, dan sebagainya...hehehe

abeh tengok kami pulang dan aku tidur dengan lenanya.. bermimpi kan The Prince dari Rom tuh..hehehehe
last word from me.. Hidup mau Cool...

No comments:

Post a Comment